luni, octombrie 12

CAND TE INDRAGOSTESTI

 Cand te indragostesti de un baiat faci o multime de lucruri trasnite ca sa poti fi cu el . Si apoi iti dai seama ca el e de fapt un magar tampit si prost care nu intelege cat de mult il iubesti , si mai rau , ca lui nu ii pasa deloc ca esti sau ai fost in stare sa te lasi si omorata pentru ca el sa poata trai .

Mai jos sunt cateva lucruri (cateva exemple reale ) pe care o fata le (poate) face atunci cand e indragostita ...
......
- mi-am taiat parul , m-am imbracat in adidasi , blugi si tricou si am jucat fotbal alaturi de el si prietenii lui
- m-am inscris la aceiasi facultate cu el am platit 5000 ron si am mers la toate cursurile , seminariile sa il vad din cand in cand o data sau de doua ori pe saptamana la cate un curs sau seminar . am scris proiectele si pentru el
- am invatat araba
- am renuntat la toate prietenele mele
- am invatat sa gatesc special pentru el
- l-am insotit cu toate ca m-a costat scump
- am plans nopti intregi deoarece el este un magar si apoi l-am iertat
- am preferat sa platesc in fiecare seara 10lei\ taxi  doar ca sa pot sta inca 20 de minute alaturi de el
- desi imi doream mult de tot o rochita , am preferat sa ii cumpar lui un cadou

Si cu toate astea se poarta la fel ca un magar imputit si Stupid . ghabi !
si la urma  proasta cea mai mare esti tu .
Adica , cum ai putut sa il iubesti ?

4 comentarii:

M.D. spunea...

"Nicio fapta buna nu scapa nepedepsita"

starinshadow spunea...

probabil ....

Zuzele spunea...

subscriu si eu la cele scrise de tine! am facut aproape tot ce ai scris tu acolo plus inca una...plateam 300 de euro chirie, dar stateam la el in camin in niste conditii de rahat, doar ca sa fiu cu el si pentru ca el nu vroia sa "doarme in straini". asa imi zicea, ca ii place sa stea acasa la el si eu il urmam...iar dimineata la ora 7 plecam la mine pt ca el pleca la munca...ma trezeam in fiecare zi la 6 cu toate ca incepeam munca la 12. iarna era mai nasol pt ca la 7 era crunt de frig afara..
am renuntat la un parfum pe care mi-l doream rau de tot, iar de cele 5 milioane pe care le stransesem, i-am cumparat lui un ceas pentru ziua in care implineam 3 ani...ghici ce mi-a cumparat el mie? raspuns corect: nimic! multumesc, gata cu aplauzele...
exemple ar mai fi zeci sau sute...dar n-as avea 3 nopti sa le scriu pe toate...
realitatea de acum? sunt cu el si il iubesc la fel de mult...el pe mine, nu! cat de fraiera sa fii? atat de mult!!!

starinshadow spunea...

I just see your comment , Zuzelor
adevarul adevarat e ca 3 lucruri din ce am scris mai sus nu le-am facut eu, ci prietena mea.

si ca desi pot sa spun ca "asta a fost si nimic mai mult" daca din intamplare (ff mici sanse) ar veni cu un buchet de trandafiri la usa, i-as sari in brate si daca as simti ca ma iubeste sincer macar putin as renunta la tot...

in acest moment tot ce pot sa fac e sa sper ca el este happy si ok

:d multumesc pentru comment ...