joi, noiembrie 12

this is the last post

oki
acesta este ultimul post pe acest blog ...de ce ? this blog is not helping me anymore .

uneori ma gandesc ca imi bat joc de propria persoana si tot acest timp mi-am batut joc de mine pe net :(
de cateva zile ascult Kiss FM - vina o poarta concursul ala  KissCash - revenind aseara am dat peste emisiunea aia FrenchKiss@KissFM , in care unii oameni care ajung intr-o situatie disperata, nu mai stiu ce sa faca la un moment dat, nu isi pot rezolva singuri problemele , aleg sa isi faca povestea publica la radio [uneori e chiar hilara daca o asculti detasat]. Nu cred ca sunt cu mult mai buna decat ei .

cineva m-a sfatuit odata ca atunci cand inima mi-e grea sa scriu , sa scriu undeva pe hartie fiecare gand ce imi trece prin minte , absolut tot si sa scriu , sa scriu si iara sa scriu pana cand simt ca nu mai am nimic de spus . Sa scriu pana ma doare mana sau pana adorm langa hartie si pix .
Apoi sa las undeva foile , sa le citesc cand pot sa gandesc si la urma sa le dau foc , sa le ard .
Si sa  merg inainte .
Blogul asta e plin de drafturi .

Si la sfarsit o mica paranteza
    --- de ce ar trebui sa ii dau papucii lui Mister / Miss ?
1 - ei/lui nu ii pasa de mine [mai general nu ma iubeste / sta cu mine deoarece sunt o solutie de moment sau exista alt interes  => la un moment cand conditiile vor fi favorabile o sa te lase balta/ sau involuntar iti face viata mizerabila]
2  - ea/el s-a indragostit de mine si eu pur si simplu nu pot sa raspund - e fair-play sa o/il opresc inainte ca lucrurile sa devina complicate 
Ecoute s'il vous plaît

Niciun comentariu: