marți, septembrie 29

fara titlu ...

first rule in love :
   Dont't lose your head
second rule
  Do not lose your head
third rule
  nu-ti pierde capul
and last rule
 If you lose your head , do something .
you need it #


serios
cea mai rea chestie din cate exista e sa fii singur . ceva mai rau nu exista .
stau si ma intreb cateodata daca e adevarata chestia cu "soul-mate" sau sufletul pereche . Daca e adevata chestia cu lumina din ochi  partenerului.

daca imi voi intalni vreodata "sufletul pereche" , daca ma voi indragosti la prima-vedere si daca el se va indragosti de mine . wtf ...
daca voi stii daca el e acela.. daca imi va raspunde la sms asa cum eu as vrea , daca va stii raspunsul corect la intrebarea mea , daca va avea suficient curaj sa ma ia de mana , si sa ma sarute, si sa imi spuna ca va fi mereu langa mine ...mereu ....

daca va trebui sa plang mereu ...si mereu ....

Niciun comentariu: